Nieuwe blogadressen onder ONDERWERP

Er is een nieuwe pagina, bovenin dit weblog, waarin de blogadressen, naast de algemene lijst, ook per onderwerp gegroepeerd kunnen worden.

Dit lijkt me handig voor mensen die op zoek zijn naar een weblog over bijvoorbeeld reizen, of quilten, om maar wat te noemen.

Omdat ik, in de meeste gevallen, niet kan weten wat het onderwerp van je weblog is, kan ik je weblog alleen in de lijst zetten als je doorgeeft wat het onderwerp van je weblog is.

Ik heb al een paar adressen van Quiltweblogs gegroepeerd omdat dit voor mij duidelijk was.

Wil je in deze lijst, geef dan naast het nieuwe adres van je weblog ook even aan waar je weblog over gaat. Schrijf je over je reizen, je hobby, je tuin, je ziekte, laat het weten.

Schrijf je algemeen, over hetgeen je meemaakt en je zicht op de wereld, je mening enzovoort, dan val je niet onder een bepaalde groep.

Sta je al in de algemene lijst en wil je onder onderwerp in de groepslijst staan, mail maar door.

One thought on “Nieuwe blogadressen onder ONDERWERP

  1. Pingback: VERHUISBERICHT – Zoeken en gevonden worden. Dit bericht blijft bovenaan staat – zie hieronder voor nieuwe posts « Uitwijkpost

Bedankt voor je reactie.

