Honderd!

Er staan inmiddels honderd nieuwe weblogadressen in de lijst! Dat is denk ik nog geen fractie is van alle nieuwe uitwijkbloggers.

Als ik de laatste berichten lees lijkt het erop dat het nu een kwestie wordt van erop of eronder. Vooral wat betreft de afbeeldingen heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.  Op de vraag: Komt het ooit nog goed, antwoordt Coen: Ja! Desondanks staat in dezelfde regel: Wij zullen er alles aan doen om alle weblogs compleet online te krijgen.  Dit klinkt voor mij toch een beetje als: Wij doen ons best en als het niet lukt ligt het niet aan ons!

Verder las ik een mooie uitleg van alle vaagtaal van Coen.

7 thoughts on “Honderd!

Bedankt voor je reactie.

