Uitwijk-Klaagmuur

Aangezien ze bij weblog doen aan censuur en de topic Klaagmuur, gestart door Annemarie in z’n geheel inclusief alle tips is verwijderd, stel ik dit hier open.

Ik ga nu alle reacties kopiëren vanuit de nieuwe klaagmuur naar hier. Want ongetwijfeld komt er een moment daar daar ook weer alles verdwijnt.

UPDATE 17.00h: En dat moment brak nog sneller aan dan we vermoedden. De topic van Henny is alweer verwijderd. Tevens is mijn tweede weblog forum account ook gesuspend. Bij het aanmaken van een derde bleek dat het topic weg was. Werkelijk ongelooflijk!! 

Lees hieronder verder…..

Klaagmuur nr. 2:

Klagen helpt niet echt, frusteert alleen nog maar meer……………

Henny
plaatst dit op Okt-31 12:36

Wanneer ik de items van de Klaagmuur lees, bekruipt mij een gevoel dat ik m’n good-old weblog misschien wel never nooit weer echt terugzie. En van dat idee word ik niet vrolijk (zwak uitgedrukt). Ook ik kan geen oplossing aandragen en daar baal ik van. Het is een gevoel dat je tegen wil en dank klem zit en geen kant op kunt, alleen maar wachten wachten wachten, totdat…………………?

Moed verloren, al verloren. Dat nooit!

En?? Waarom heet ik nou ineens Smoute…..??

—————–

Reacties

User photo
Annemarie

En waarom is de klaagmuur nu weg???????????

Okt-31 2011 19:30.
User photo
Constantia Hulleman

Ja Annemarie, dat vraag ik me ook echt af…..Waarom? Omdat ze een update geven dat ze alles nog steeds hebben maar dus van iedere afzonderlijke blogger willen weten hoeveel er nog over is? Dat geloof je toch niet? en de vraag of je van plan bent te blijven en de belofte aan (betalende) abonnees voor drie maanden een tijdschrift van Sanoma!! Ja, van 4 jaar, heb ik één bericht over. Niets om over naar huis te schrijven dus. Geen fotos, ja, kan wel inloggen….Ik wil die berichten van de klaagmuur terug…Goh, het is misgegaan:(

Okt-31 2011 20:30.
User photo
Constantia Hulleman

En ja, ik heb liever mijn exportbestand dan weer een maand wachten.

Okt-31 2011 20:31.
User photo
Anna M. van Nifterick Post

Ik wens ook de klaagmuur terug. Die zorgde er in ieder veval voor dat het aantal vervelende tweets aan het adres van webstreepjelog sterk verminderde. Weer zo’n ongelukkige actie van Sanoma?

Okt-31 2011 23:54.
User photo
Catharina Anna Maria van Vliet

Klagen we hier toch gewoon verder?

Nov-01 2011 07:26.
User photo
Timothy van Damme

Het verwijderen van de klaagmuur – waar voor zover ik heb gezien geen hele vreemde dingen gebeurden – riekt naar censuur. En dat wordt toegepast door mensen die niet kunnen omgaan met macht…

Nov-01 2011 11:04.
User photo
Elly Dekker- van Veen

Daar is een klaagmuur toch voor? m.i. is de klaagmuur ontstaan omdat weblog niet communiceert, en zijn klanten volledig in de kou liet staan. De klaagmuur is er voor je frustraties, en niet alleen dat: er werden oplossingen aangedragen aan medebloggers waar Weblog tekort schoot. Er werden op de klaagmuur geen rare dingen gezegd of gedaan. En terecht werd x van Weblog erop gewezen dat het gebruik van caplocks op het www not-done is.   Op het moment dat er een oproep kwam om een klacht neer te leggen bij klacht.nl en dit blijkbaar te heftig werd voor weblog, werd de klaagmuur verwijderd.

Ik vind dit echt te gek voor woorden, Sanoma is een bedrijf in communicatie en zijn/ haar klanten mogen niet klagen. Eerst werden we toegesproken als kleine kinderen, kregen we nietszeggend updates, en nu de bloggers opstandig worden ( en terecht, want zoals het eruit ziet zal het minstens 2012 zijn voordat alles weer naar behoren  functioneert). Censuur is iets engs, ruikt naar macht, zeggenschap en alleenheerschappij.

En bij zo’n club wil ik niet horen. Ben benieuwd hoelang dit hier blijft bestaan….

Nov-01 2011 11:47.
User photo
Constantia Hulleman

@Elly @Timothy en anderen. Jullie hebben groot gelijk. Dit is pure censuur en angst. Waar het op neer komt is dat we een úpdate’krijgen waar eigenlijk hetzelfde in staat als een maand geleden: het is niet gelukt en iedere! klant mag een enquete invullen wat er nog mist…Dus: elk log nog steeds handmatig moeten aanvullen. Hoezo? We kunnen dit niet technisch controlelren? Dat betekent toch gewoon dat ze niet weten hoe ze de content terug kunnen krijgen? Dit is eindeloos en de arrogantie om een forum weg te halen is heel erg. Oh ja, de kindertjes kregen weer een snoepje toegestopt, blijf rustig afwachten, we geven je wel een leuk tijdschrift om te lezen…Een internetbedrijf dat je als goodie bag een paar weken De Donald Duck geeft???? Hilarisch.

Maar ja, de klachten werden te specifiek blijkbaar. Klagen tegen hun medewerkers uit het lagere echelon tolereert Sanoma, maar niet meer als Sanoma als bedrijf aangesproken wordt. Dus des te meer reden om dit bekend te maken, niet alleen bij Radar of consumentenorganisaties, maar vooral bij digitale bedrijven en degenen waar ze mee samen werken: webwereld, adformatie,, adverteerders.

Geloof ik dat ze echt van plan zijn weblog door te laten gaan? Nee, registratie is niet mogelijk en als je een vraag gaat stellen of mensen van plan zijn te blijven duidt er alleen maar op dat dit ter sprake is gekomen: stoppen we of proberen we nog iets? Dit is een stopproject….Ze komen straks wel terug met iets anders.

Maar wij hebben het recht om onze archieven terug te krijgen. Als ze iedereen kunnen vragen wat er ontbreekt, kunnen ze ook die paar cijfers van Ilse Media (nog terug te vinden op typepad site) op te zoeken en je archief te sturen.

Geloof me, ik had geduld, ik weet dat gebleken is dat het gedrag van medewerkers X en X neerbuigend, en onbeleefd was, maar wat me echt kan storen is nog steeds het complete stilzwijgen van Sanoma..

Nov-01 2011 12:04.
User photo
Elly Dekker- van Veen

Hoi Smoute, ik heet nu Tuintjes…ook zo leuk……..

Nov-01 2011 12:20.
User photo
Greetje Demmers

Niet alleen was de klaagmuur met de vele tips en adviezen verdwenen zonder opgaaf van reden, ook werd mijn account gesuspend. Ik kon hier alleen komen door het aanmaken van een nieuw account onder een andere naam. Wat is dit voor tiraniek bewind hier bij weblog?? Wie doet dit??

Mensen de Uitwijkpost staat nog steeds open voor alle kritiek, tips, adviezen en andere meldingen en onderlinge communicatie. Je kunt daar zelf een logje aanmaken en dat via een e-mailadres versturen. Alles staat op: http://www.uitwijkpost.wordpress.com. Noteer het, want ook dit topic zal worden verwijderd.

Nov-01 2011 12:47.
User photo
Joke Beers-Blom

Het is te gek voor woorden dat de klaagmuur verwijderd is! Er zou op de persoon gespeeld worden, is niet goed te praten maar wellicht wel gebeurd en dat is niet zo raar als deze persoon in hoofdletters communiceert (bij mijn weten wordt dit als schelden beschouwd op internet) en dat op een arrogante manier doet waarbij je het gevoel krijgt dat er tegen kleine kinderen gesproken wordt dan kun je verwachten dat hier kritiek op komt. Ik heb ook mails gezien van deze zelfde x, ik zou me dood schamen als ik zo communiceerde! Is geen reclame voor een bedrijf!

Maar wat ik erg zonde vind is dat alle tips die aan anderen gegeven zijn ook verdwenen zijn, tja het ging over exporteren en verhuizen naar WordPress.com of Blogspot, dat kun je toch verwachten bij zo’n migratie die helaas, ook voor degenen die er aan werken, op een regelrecht fiasco is uitgelopen! Er is nog zoveel weg, er lukt nog zo weinig en er is zo slecht gecommuniceerd, dan is het toch niet raar dat mensen hun heil elders zoeken en ook klachten in gaan dienen. We hebben nu nog nooit een eerlijk antwoord gehad hoe deze puinhoop heeft kunnen ontstaan! Betalende gebruikers mogen een gratis abonnement op een tijdschrift voor drie maanden, wat schieten ze daar mee op? Niks dus, gewoon geld terug betalen, daar hebben ze recht op!

Ik ga lekker verder bloggen op mijn eigen domein en bij WordPress.com, bij de eerste sowieso helemaal geen reclame en bij de tweede nog helemaal geen reclame gezien! Kijkt een stuk fijner! Ik hoop mijn weblogs, wat er van over is, bij weblog.nl te kunnen verwijderen. Het werkt in het dashboard wel maar de mail met de bevestigingslink komt niet, al wil je weg, je komt niet weg kennelijk!

Het weghalen van de klaagmuur is echt pure censuur, logisch toch dat er kritiek is! Verder ga ik er hier noch op Facebook nog energie aan verspillen, dat is het niet waard!

Nov-01 2011 12:50.
Nov-01 2011 12:50.
User photo
Constantia Hulleman

Joke, ik wist echt niet dat dit in Nederland gebeurde…..maar ben nu overtuigd dat zelf in Azie waar ik meestal woon het nog makkelijker is om enige kritiek te geven dan hier. Zonder naam te noemen: een bedrijf waarvan de helpdesk, waar je een deskundig antwoord verwacht (neem een voorbeeld aan de helpdesk van xs4all of die van typepad!), die briefjes stuurt met als inhoud: ja, al die zaken aan de zijkant, typelists of hoe het ook heten mag!!! zijn weg. Wordt deze helpdesk bemand door vrijwilligers die het erbij doen en niet eens de deskundigheid hebben om te weten hoe de inhoud van de weblogs en de lay out genoemd werd? Dit heeft me in ieder geval veel geleerd en ja, het is beter te zoeken naar een stabiele omgeving met mensen met kennis van zaken. En denk eraan mensen: “niet zeuren, dit hadden we van te voren toch gemeld wat er allemaal zou verdwijnen, die dingen aan de zijkant of hoe ze ook mogen heten???”):)))

Nov-01 2011 13:10.

Helaas is er met het verwijderen van de Klaagmuur veel nuttige informatie verloren gegaan voor een aantal mensen.
Geen handige zet van hoogstwaarschijnlijk het hogere management, en bewijst wederom dat daar mensen zitten die het niet (willen) begrijpen.
Als er al mensen vertrekken omdat ze het zat zijn, dan zijn er nu zeker weer meer bijgekomen.

Je vraagt je inmiddels af of er gehost wordt vanuit China, of was er wellicht sprake van opzet, zodat de migratie dan sneller is afgerond? 😉

Nov-01 2011 13:19.
Onder een bedachte naam heb ik een poging gewaagd, ik vermoed dat deze er ook binnen de kortste keren door een muzikale groetster zal zijn verwijderd. Daar is ze namelijk erg goed in:

UPDATE 2 november:

Ik kom er net achter dat er een nieuwe mogelijkheid is om bij weblog te klagen: Klagen mag!

Klagen mag
Beste Weblogger,

Wij begrijpen de situatie en snappen dat er emoties zijn. Het is ook absoluut toegestaan dit te uiten. Wij hebben gemerkt dat dit op veel verschillende lokaties al gebeurd. Vanaf nu kan dit in de
reacties
onder dit bericht. Wij vragen je wel enkele regels te respecteren om het beheersbaar en constructief te houden.

Plaats geen persoonlijke aanvallen. Spreek Weblog.nl als geheel aan.
Plaats geen scheldpartijen. Wij snappen dat het misschien oplucht, maar niemand is erbij gebaat.
Dit bericht gebruiken om je eigen weblog te promoten.
Het aannemen van de identiteit/naam van andere gebruikers.
De inhoud van de reacties die buiten deze regels vallen zullen worden verwijderd een er wordt aangegeven dat de regels zijn overtreden.

Plaats je reacties
hier

Inmiddels is de tekst na klachten gewijzigd. Het is ook werkelijk hilarisch dat ze niet in staat zijn een paar simpele regels foutloos te schrijven. Natuurlijk werd er niet bedoeld dat je je eigen weblog mag promoten en natuurlijk is het niet de bedoeling dat je een andere identiteit gebruikt, maar het staat/stond er allemaal wel. En dat ze niet weten dat gebeurt met een T wordt geschreven, ach …..

40 thoughts on “Uitwijk-Klaagmuur

  1. Je hebt ‘m al gekopieerd 🙂 Ik heb ook nog een heel stuk van vorige week op mijn blog staan met een quote van Melody’s reactie, http://digifotofan.nl/blog/?p=4902
    Dat is de reactie waar ik echt boos van werd, een vriendin kreeg vrijwel dezelfde tekst in een mailtje als reactie op haar vraag waarom het voor de migratie doorgegeven e-mail adres niet was doorgevoerd, die had dus helemaal geen migratie mail gehad!

    Groetjes, Joke

    • Hoi Joke
      heb jij een ban??? nou nou, dan zal ik er straks ook wel afgegooid worden. Het zijn gewoon enge praktijken daar en het nare is, dat ik mijn blogs niet kan verwijderen……………

      • Nee nog niet maar ik denk niet dat Melody me nog aardig vindt 😉 Maar ze weten ook dat ik er over ga bloggen dus ………

  2. Ik vind het ook vreemd dat je moet aangeven of je verder wilt als weblog weer werkt. Het lijkt erop dat als je aan zou geven dat je dat niet doet ze ook weinig moeite meer doen jouw gegevens op te sporen.

    En het vreemde is dat nu ineens weer wordt gesproken over betaalde accounts. En je drie maanden gratis krijt????? Ik heb eind augustus een mail gestuurd over dat betaalde account en er werd mij verzekerd dat die allemaal waren komen te vervallen na de migratie. Je zou opnieuw een betaald account moeten nemen.

  3. Dit is echt ongelofelijk!!! In China mag je nog meer kritiek hebben!!!!
    Ik zou er geen energie meer insteken maar dit is toch echt belachelijk!!! Kijken of ze ons op Facebook ook een ban geven, kan wel!

    Groetjes, Joke

  4. Ik heb de eerste pagina van de Klaagmuur terug gevonden, heb een schermafdruk maar ook een link:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:R0k2cYOYUDkJ:helpdesk.web-log.nl/entries/20533661-klaagmuur+http://helpdesk.web-log.nl/entries/20533661-klaagmuur%3Fpage%3D2&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=opera&prmdo=2#overview
    De vervolg pagina’s waren helaas niet te vinden, heb nog wel wat mailtjes maar lang niet allemaal.

    Nogal lang eind maar het o zo fijne stukje van Melody staat er wel tussen die zelf dus ook op wordpress.com blogt!!!!

  5. Lees ik nou goed dat anderen de vraag kregen te blijven bij die enquête? Die vraag heb ik niet gehad. Bizar. En als je aangeeft dat je toch niet doorgaat? Dan nemen ze lekker de tijd voor je weblog? Hadden ze toch beter gelijk kunnen vermelden wat ze met die informatie gaan doen, dit leidt alleen tot speculatie, wat ook niet in hun voordeel zou zijn.

    Nou, van communicatie hebben ze daar in ieder geval nog altijd geen kaas gegeten… Iedere neusaap kan natuurlijk verzinnen dat censuur niet in je voordeel gaat werken. Sterkte met het lange wachten en de vele frustraties aan iedereen! Zuur! Ik heb zelf de meeste van mijn blogs handmatig opgespoord via de cachefunctie van google, er knaagde al iets en ik was al sinds de aankondiging van de verhuizing van het VKB aan het wachten. Ik heb veel geduld, maar blijkbaar niet genoeg. Het vertrouwen dat dit allemaal goed gaat komen met die weblogs wordt bij mij met de dag minder, al hoop ik natuurlijk van wel. Maar ik wil gewoon bloggen op een betrouwbaar platform. Ik begon vol goede moed, maar het vertrouwen, tsja, dat is zoals eerder gezegd nu wel een keer weg. Ergens wil ik boos zijn, maar daar ga ik geen energie in steken, ik blog lekker op mijn “eigen” stekje verder. Gratis en voor niks, en zonder reclamebanners of verwijten dat ik dingen niet goed genoeg lees (ook ik heb de klantenservice van mijn nieuwe blog al verscheidene keren bestookt, maar ben altijd vriendelijk te woord gestaan en heb antwoord gekregen.. hoewel de vraag misschien al duizend keer gesteld is geweest – Tsja, je bent nieuw of je bent het niet he? DAT is dus ook een stukje klantenbinding).

    @JBB: Een zekere spokesperson is inderdaad niet heel klant- en servicegericht valt mij al langer op. If you can’t stand the heat… Maar goed, moet ze lekker zelf weten, jammer alleen dat de klanten er de dupe van zijn nu.

    • Een zeker spokesperson gaf mij een reactie op het forum, waar ik toen nog niet was geblocked, in de begindagen van de migratie:

      Wat zal het verschil zijn met een WordPress weblog? Waarom zou iemand kiezen voor een weblog bij Weblog, onder WordPress, boven een weblog rechtstreeks bij WordPress?? Hier aan te maken: http://wordpress.com/

      Het antwoord:

      Melody zei in antwoord op M…

      Heb je zo’n gebrek aan bezoekers dat je van dit soort onzinnige promotie acties afhankelijk bent? Triest hoor!
      We gaan hier geen discussie starten over de pro’s en de contra’s!
      Zou je zo vriendelijk willen zijn ons van dit soort berichten te verschonen?
      Dank je wel!
      Muzikale Groeten, Melody

      Ik vond de groeten niet muzikaal en ik was totaal flabbergasted met deze reactie op de volkomen serieuze vraag die ik stelde.

      • Idioot, dat lijkt me toch een heel gerechtvaardigde vraag, waar meer mensen mee zitten?

        Om die muzikale afsluiter eronder moest ik toch wel even lachen, dat kan je toch niet menen he, na zo’n toon…

      • Wat een discriminatie. Ik kon wel gewoon de verschillen op de helpdesk plaatsen en die staan er alweer een paar dagen. 🙂

        Nu ik even in het beheer kon komen van de nieuwe WordPress-versie van Weblog.nl ben ik daar zeker nog niet laaiend enthousiast over. Veel minder thema’s, 6 ipv de 137 bij WordPress.com zelf. Wel meer mogelijkheden om de thema’s op te pimpen. Maar daar krijg je dan wel meer reclame voor terug. En de webruimte bij WordPress.com is 3 GB tegenover 0,1 GB bij weblog.nl.

        • Bij WordPress.com is het 1GB hoor, nog aanzienlijk meer overigens. Alleen is het wel zo als je meerdere blogs hebt dat optelt, ik heb er drie en heb inderdaad 3 GB ruimte, de ene zal nooit groter worden en neemt 10 mb in beslag dus de rest van de ruimte is mooi voor de andere blogs te gebruiken.

        • Je hebt helemaal gelijk, ik heb verkeerd gekeken 🙂 Dacht dat het een totaal voor alle drie blogs was. Nou dan kunnen we helemaal nog even voort!

          En groot voordeel reclame heb ik tot op heden ook nog niet kunnen ontdekken, alleen op het dashboard af en toe een linkje.

        • Dat is mij dus ook een raadsel, door het gedoe gaan veel mensen weg maar ook door de arrogante soms letterlijk onbeleefde muzikale reacties!
          Als het mijn bedrijf was had ik haar er echt uitgeschopt of op zijn minst naar een cursus communicatie met klanten gestuurd!

      • Tja het enige verschil is (denk ik) dat als je rechtstreeks naar worldpress gaat er veel mogelijkheden zijn mbt indeling etc. ALs je via web-log naar worldpress gaat dan zijn er bijna geen mogelijkheden en wil je meer? Dan zul je moeten betalen. Ik heb net een nieuw wachtwoord gekregen en ben eindelijk in het beheersgedeelte geweest. Maar… als ik e.e.a. wil aanpassen krijg ik naa het uploaden van 1 foto al te horen dat ik mijn max heb bereikt….. Kan dus helemaal niets met mijn weblog beginnen.

    • In de enquete die ik ontving als niet betalende blogger stonden de volgende vragen:

      * Alle vragen in deze enquête zijn verplicht.
      Staat jouw weblog online?*
      Ja
      Nee

      Ontbreken er berichten op jouw weblog?*
      Ja
      Nee

      Ontbreken er afbeeldingen op jouw weblog?*
      Ja
      Nee

      Kan je inloggen? *
      Ja
      Nee

      Als het antwoord op de vorige vraag ja is komt de volgende vragen. Als het antwoord nee is kom je rechtstreeks bij de vraag of je nog opmerkingen of aanvullingen hebt.

      Loop je tegen problemen aan bij het aanpassen van het design van jouw weblog?*
      Ja
      Nee

      Loop je tegen problemen aan bij het plaatsen van berichten?*
      Ja
      Nee

      Loop je tegen problemen aan bij het uploaden van afbeeldingen?*
      Ja
      Nee

      Ben je van plan om te blijven bloggen bij Weblog.nl?*
      Ja
      Nee, ik heb geen intentie om te blijven
      Nee, want ik ben al weg
      Ik weet het nog niet

      Heb je nog andere opmerkingen of aanvullingen?*

      Bedankt voor het invullen van deze vragenlijst.

      Je kunt altijd bij ons terecht met jouw vragen en/of problemen. Neem daarvoor contact met ons op via de helpdesk. We proberen je dan zo snel mogelijk te helpen.

      Met vriendelijke groet,
      Het Weblog Team

      • Ah, dan snap ik het. Ik heb die vraag niet gehad omdat ik niet kon inloggen, denk ik. Dan gaan ze er misschien al vanuit dat je er geen zin meer in hebt. 😉

  6. Bij mijn site: http://rjbakker.weblog.nl/ zijn voor de derde keer alle widgets van de laatste weken zo’n 26 met informatie en foto’s weer eens weg, verder is in alle berichten in de tekst:
    ë vervangen door xc3xab, è door xc3xa8, é door xc3xa9, ï door xc3xaf, à door xc3xao.
    Inloggen lukt soms ook niet.
    En als ik iets wil bewerken krijg ik: The site you have requested is not installed properly. Please contact the system administrator.
    Bij mijn andere site: http://goffini.weblog.nl/ werken de categorieën niet en wordt er gewisseld tussen twee thema’s.

  7. Toen ik merkte dat klaagmuur verdwenen was en dat ik er eerst moest inloggen, gebeurde er dit ik logde me in bij weblog, en toen stond er jouw wachtwoord is verwijderd!! Toen voelde ik me toch wel kwaad worden,,vooral op Melody en dr consorten. Ik ben er zo vreselijk klaar mee met het hele weblog team, Ik kon wel een nieuwe wachtwoord aanvragen dat lukte ook wel maar toch. Gewoon inloggen op mijn weblog kan ik nog steeds niet.Zogauw ik dat kan dan verwijder ik mn weblog uiteraard onmidelijk,, en ik blog verder bij blogspot.

  8. Overigens is mijn laatste en derde account bij weblog forum ook geblokkeerd….
    Zie hier, voor zolang het er nog staat …http://helpdesk.web-log.nl/entries/20633772-klaagmuur-taboe-censuur?page=1#post_20626663

    Klaagmuur taboe?? Censuur?

    Geblokkeerd (hier stond eerst mijn fakenaam)
    plaatst dit op Nov-01 17:32

    Vraagje aan degene die steeds de klaagmuur, lees de enige mogelijkheid voor gedupeerden van weblog om te klagen maar ook om samen informatie uit te wisselen, verwijdert:

    WAAROM??

    Is er geen reden voor kritiek?? Geven jullie dan enige uitleg waar de slachtoffers van het gekluns iets mee kunnen??

    Nee, niets, geen uitleg, geen prognose, niets, nada, stilte, zoek het zelf maar uit. Maar niet op het forum!!!

    Als jullie nog klanten hadden dan zullen die laatsten nu ook snel wegrennen.

    Fraai is dat! Dat dat in Nederland mogelijk is!!!
    4 Mensen vond dit nuttig – Ik ook!

  9. Bij 1 van mijn weblogs is het oude wachtwoord weer teruggezet door het systeem. Denk niet dat dat een akelige actie van onze akela is. Kan dus ook gewoon komen omdat ze met meet srevers werken die nog niet goed synchroniseren. Dus mocht iets niet werken wat je in de afgelopen weken gewijzigd heb, probeer dan ook even de oude inlognaam en wachtwoord van net voor die wijziging.

  10. goed initiatief deze Klaagmuur! Dank!
    Ik heb zojuist bij hun gereageerd. maar dat zou wel eens weggehaald kunnen worden door de muzikale-dame-met-lange-teentjes. Komt ie:

    “dat we een uitwijkpost nodig hebben in 2011… het is allemaal niet te geloven… Ga daar ook zeker heen om dit er neer te zetten!

    Ook ik was even heel blij met de “dode mus” . We leken de gelegenheid te krijgen te zeggen wat er allemaal mis was. Tot op heden is er nog geen verandering in de situatie gekomen. Ze mogen dan alle dat geimporteerd hebben, zolang ik er niet bij kan heb ik daar niets aan. Zes jaar bloggen WEG!

    iK HEB HET OPGEGEVEN OM NOG IETS AAN MIJN BLOG TOE TE VOEGEN ( ik kan wel inloggen) en schrijf nu verder op http://tinkatoe.waarbenjij.nu

    Mijn blogs:

    http://tienerdantien.weblog.nl ( nog 2 maanden over van 6 jaar bloggen)

    http://teamkuifjenaarafrika.weblog.nl ( daarvan heb ik wonderlijk genoeg alle gegevens)

    http://caringhands.weblog.nl ( totaal verdwenen, zelfs de naam..)

    http://teamhappygunjur.weblog.nl ( totaal verdwenen, zelfs de naam..)

    Tineke Kalis, Amsterdam

  11. Mijn vraag was:

    ik kan op mijn weblog ellyvveen.weblog.nl niet inloggen. Ik word iedere
    keer doorverwezen naar tuintjes.weblog.nl waar tot mijn verbazing mijn
    berichten staan. Ik vind dit een vreemde situatie, dat mijn berichten bij
    een ander blog staan waar ik dus niets kan doen
    graag hiervoor de gegevens ( van allebei de blogs) zodat ik e.e.a. kan
    verwijderen

    antwoord coen:

    Beste Elly,

    Voor zover ik het nu kan zien is je weblog ellyvveen.weblog.nl niet goed ingeladen. Dit zullen wij opnieuw moeten doen. Ik zie ook dat tuintjes geen berichten meer bevat.

    Met gegevens neem ik aan dat het gaat om inloggegevens? Voor ellyveen ben ik niet in staat om deze te geven. Daarvoor moet de technische afdeling eerst actie ondernemen.
    Je ticket (#11598) is door Coen aangemerkt als opgelost.

    Nou, dat is toch humor he, probleem opgelost en ik ben nog geen steek verder………..

  12. ach ach ach…

    zelfs die pagina werkt niet goed of is overbezet 😉
    ik schreef er:
    “Te laat mensen!!! Ik heb officieel afscheid genomen van mijn lieve trouwe weblog sinds 2006.

    Maar mochten jullie mijn meer dan 3000 blogjes terug vinden dan mag je kontakt met me opnemen!!!

    (scheld jullie verrot in stilte)” Maar denk maar niet dat het gepubliceerd wordt…

  13. Ik moest vandaag bij mijn manager komen, hij vroeg hoe het er voor stond met de klachten van klanten, Ik vertelde hem dat ik iedere klager een mailtje had gestuurd met de mededeling dat het probleem was opgelost…
    Mijn manager was zeer tevreden en vertelde de pers dat er al heel lang geen klacht meer was geweest…
    en zo doen wij dat :-))

  14. iieeeeksssss ik zie nu opeens in een mail aan mij, dat ze een mailadres gebruiken wat ik al jaren en jaren niet meer gebruik…..
    Morgen maar eens kijken of ik dan daar mee kan inloggen, op het moment kan ik niets bij weglog, volgens mij ligt alles plat of zo

  15. Bij mijn site http://goffini.weblog.nl/, wisselt het tussen twee lay-outs, dus tussen twee thema’s
    en mijn categorieën met naam Funny Animals veroveren de wereld geeft alleen: niet gevonden,
    dus je kunt alleen de site bekijken via beginpagina en volgende, of via author maar
    dan krijg je dus een ander thema, of via maand selecteren.
    Bij http://rjbakker.weblog.nl/ zijn soms m’n berichten geheel weg ook uit het dashboard.
    er zijn duidelijk dashboard problemen….

  16. Klaagmuur weg, wie zijn Blog is 100% weg, start ik een nieuw item waar iedereen zijn positieve input kwijt kan, dezelfde dag nog weg! Ze lijken tijd over te hebben inmiddels.
    En om er voor te zorgen dat ik en anderen niet opnieuw zoiets in ons hoofd halen lijkt het er nu op dat ze het meedenk gedeelte helemaal verwijderd hebben.
    Maar slag om de arm, het kan ook de zoveelste bug zijn hè 😉
    Dit is een nieuw ‘hoogtepunt’ in de manier van communiceren van Weblog.
    Wel jammer dat men niets positiefs op de helpdesk wil zien, treurig gewoon…

Bedankt voor je reactie.

