Weblog fail: Bij wie werkt het weblog WEL naar behoren??

De suggestie werd gedaan dat het sneller zou gaan de weblogs te verzamelen die wel helemaal goed werken. Ik denk dat dat er nog niet een is, maar voilà, de gelukkigen, ingeval die er zijn, mogen zich hier melden.
Dus als jouw weblog alles doet wat ‘ie doen moet, alleen dan graag in de reactie je weblogadres zetten.
En als’ie het nog steeds NIET goed doet, dan graag in het logje hieronder vermelden.

Op welog.nl helpdesk is ook een topic geplaatst met dit onderwerp.

14 thoughts on “Weblog fail: Bij wie werkt het weblog WEL naar behoren??

  1. zijn er dan weblogs die wel goed werken?
    Schei uit zeg…ik heb net uit allemacht geprobeert iets aan mijn weblog te doen maar niks hoor.
    De links werken soms wel en dan opeens weer niet.
    Ik heb een soort van nieuwe layout gemaakt…die komt soms wel en soms niet in beeld.
    Mijn menu balk vertikt het…gisteren was het er nog maar vandaag is alles weer foetsie.
    kortom het is een drama.
    Voorlopig laat ik het maar voor wat het is.
    oh als je benieuwd bent kijk dan hier maar even.. http://huismusje.weblog.nl/

    • Zijn er dan weblogs die wel goed werken?
      Nou, dat is wat we nu gaan uitvinden.

      Dus graag hier ALLEEN reacties van mensen bij wie alles het doet zoals het moet. Wie klachten heeft vermelde deze in het logje hieronder!
      Ik denk dat iedereen tegen dezelfde problemen aanloopt.

  2. ik heb 1 weblog die er geen foto’s en tekst mist. Het is een oud blog en ik heb nog geen aanstalten gemaakt in te loggen. Het heet teamkuifjenaarafrika.weblog.nl
    Over de nadere drie weblogs heb ik het dus hier niet

  3. nee mijn oude weblog werkt niet
    een geknoei ik kom er niet in, zelfs niet met het gekregen wachtwoord,

    dan krijg ik als antwoord om het met google chrome of firefox te proberen….
    werk ook niet,
    en dan zou ik mijn cookies ook nog kunnen verwijderen… en dat … onnodig te zeggen werkt ook niet

    nee mijn deurtje van weblog is nog wel even gesloten:-)
    ik zit voorlopig goed bij blogspot

  4. Wat er niet goed werkt, terwijl ik uit eerdere publicaties van weblog.nl heb begrepen dat een blog wordt aangemerkt als “online en werkend” met zeer discutabele criteria:
    niklas.weblog.nl bevat 90 van de oorspronkelijk ca. 2400 (dagelijkse) berichten.
    dwarsbongel.weblog.nl komt niet verder dan 4 van de ca. 300 (meest langere) berichten, waarvoor vaak veel research is gedaan, en waarop belangrijke aanvullende reacties zijn binnengekomen.
    Dus resp. minder dan 4% en iets meer dan 1% van de oorspronkelijke inhoud vanaf begin 2005 is terug, met rare hiaten.
    Bij niklas niets van vóór 17 mei 2011, bij dwarsbongel slechts 3 van 2011 en 1 van april 2010. Beide blogs zijn gestart begin 2005.

    • Sorry, ik had de vraag gezien naar weblogs die NIET werken, en was niet verdacht op deze nieuwe categorie. Hier verwacht ik overigens alleen reacties van mensen die al blij zijn als ze hun laatste post op de oude web-log terugvinden en dan denken dat alles werkt…

  5. Tja, wat is “werken”? Ik had twee blogs

    – techneut.web-log.nl. Er staan een twee langere artikelen op met grafieken. Die is compleet terug.
    – mrooijer.web-log.nl. Daarvan zijn er maar 27 van de plusminus 700 artikelen met hun afbeeldingen terug.

    En nu het gekke. Ik kan bij allebei inloggen. Als ik bij de ene ingelogd ben gebleven, wil de webserver de andere niet laten zien. Dat gebeurt kennelijk per browsersessie, Dus als je meer dan één blog hebt, even goed controleren.

  6. Mijn weblog werkt de ene keer wel en dan de andere keer niet, gisteren kon ik weer niet inloggen. Het maakt niet uit of ik Safari, Firefox, Opera of chrome gebruik het werkt niet.

    En wat nog erger is dat de topic op weblog.nl verwijderd is, hoezo cencuur.

    Mijn blog is http://queenfan.weblog.nl

    • De topic ‘klagen mag’ is inderdaad foetsie.
      Het dan wel en dan weer niet werken van verschillende zaken bij weblog.nl inclusief hun eigen pagina’s is een feit. Zie het logje daarover hierboven.

    • Klopt (mede)Queenfan 😉

      De servers maken overuren, en soms start men (typisch gedrag dat ik herken van mijn ITwerk) zware zaken die Weblog.nl nagenoeg onbenaderbaar maken, tenminste, dan zijn mijn 2 eurocenten totdat men het tegendeel bewijst…
      Ik heb zelf de beste resultaten met Chrome, vooral toen de Login (tot 2x toe) ziek was bij Weblog.

      Het moet idd niet gekker worden dat verwijderen, al 2 topcis pleiten, Chinese inslag daar.
      Heb intussen een Facebook pagina geclaimd, maar weet nog niet of ik die ga inzetten, moet wel toegevoegde waarde hebben…
      Volhouden kerel!
      Groet,
      Leo.

  7. Tja, wat is werken hè, ik kan op mijn Zevenkamp.Weblog.nl al sinds september uit de voeten, tenminste…ik kan inloggen, ik kan berichten maken, enz…
    Maar niet zoals voorgesteld door Weblog, nog veel onmogelijkheden met layout etc.
    Ook heb ik alle artikelen, en ik kan ook overal bij.
    De zgn Weblog template moet nog over alle Blog gelegd/aangepast denk ik, en alhoewel ik mij deels gelukkig prijs over dit ‘behaalde’ resultaat is het bij lange na nog niet wat ik gewend was voor mijn wijkbewoners.
    Daarnaast bestaat mijn eigen Leograper Blog nog steeds maar uit 20 artikelen, ondanks meerdere (nog steeds openstaande) tickets, en heb ik mijn alterego Blog, en die van mijn zoon (die er ook niet veel meer mee deed) verwijderd, 1 Blog ‘bijhouden’ op deze manier is al voldoende..

    Even lichtelijk off-topic, er stond zowaar een excuus dat men mijn topic had verwijderd (voor de 2e keer) dus daar antwoord ik maar niet op, mbt wie heeft een 100% Blog, wat natuurlijk ironisch bedoeld was en als onomstotelijk bewijs had kunnen dienen dat niemand een volledig werkende Blog heeft…

Bedankt voor je reactie.

