Doet ‘ie het of doet ‘ie het niet?? @webstreepjelog

Het is nu algemeen bekend dat zolang de migratie loopt het weinig zin heeft iets te veranderen in het weblog. Dat kan de volgende dag weer ongedaan gemaakt zijn.

Ook het inloggen kan dan wel,  dan niet. Er wordt nog gewerkt aan de opbouw van de weblogs om deze weer compleet online te kunnen zetten.

Een huis waar nog aan wordt gebouwd is ook nog niet overal bereikbaar en behangen in een huis waar de muren nog van gestuukt moeten worden is tamelijk zinloos.

Dus HEB GEDULD EN DOE NOG NIETS AAN JE WEBLOG.

Geduld hebben is moeilijk en we hebben het al veel moeten opbrengen, Toch, knutselen aan je weblog is nu echt nog zinloos.

Zet er een nieuw berichtje op als je bent verkast naar een nieuw weblog, met je nieuwe adres zodat je volgers je weten te vinden.

En vergeet het verder even tot het sein veilig van weblog.nl komt. Het is niet anders.

Nog een berichtje: jullie hebben gemerkt dat er ineens behalve een mannetje in een aquakleurig overalletje ook een mannetje in een oranje  aan het slepen is met computerapparatuur.

Dat oranje mannetje is Ximaar, die zo aardig is zijn bevindingen en tips met ons te delen.

Het aquakleurige mannetje is eigenlijk een vrouwtje en heet Margo.

UWP/Margo

3 thoughts on “Doet ‘ie het of doet ‘ie het niet?? @webstreepjelog

  1. Twee dagen was mijn web-log onbereikbaar. Vandaag heb ik het wel weer aangetroffen. Een korte rondgang leerde mij dat ik nog 90% van de berichten mis… En inloggen lukt ook nog steeds niet. Hoe langer het duurt, des te meer ik derfinitief naar WordPress neig…

  2. Bij mij zijn ineens in het dashboard alle berichten tot een paar weken geleden dubbel, ze staan onder geen categorie, zelfs de berichten die ik had verwijderd omdat er flash in stond met verkeerde codes of geen codes meer zijn weer terug plus een aantal berichten nooit door mij geplaatst.
    Dus de 1300 berichten zijn nu zo’n 2550 berichten.
    Verder is weblog.nl weer eens onbereikbaar, zelfs Klagen mag is onbereikbaar.
    En hopelijk zijn de wel goede berichten nog allemaal onder de juiste categorie.

    • Dringend advies, voorlopig je site niet exporteren naar een andere aanbieder, daar mogelijk alle berichten tot de migratie dubbel staan maar dan onder geen categorie, ik heb 1249 berichten moeten verwijderen, die dubbel waren en heb gezien dat mij andere ook berichten dubbel staan zoals hier:
      http://nielsvanveen.weblog.nl/
      Deze situatie is waarschijnlijk gisteren ontstaan.

Bedankt voor je reactie.

