Facebook WeblogNot

Hallo mede lotgenoten,

Ik heb eigenlijk in den beginne als aardigheidje weblognot op Facebook gemaakt om mijn hart af en toe te luchten en wat zaken bij te houden.

Lijkt me nu intussen eigenlijk wel een aardig idee dat iedereen die het zat is zich aansluit, in de hoop dadelijk zo veel volgers te hebben, dat we naar buiten toe nogmaals goed duidelijk maken dat dit niet kan.

Kijken of dit lukt!

Succes en volhouden medeBloggers!

Groet,

Leo.

WeBlogNot is hier te vinden: http://www.facebook.com/weblognot

9 thoughts on “Facebook WeblogNot

  1. Los van de vraag of het iets uithaalt, denk ik dat het een goed initiatief is. Al zou het maar bewerkstelligen en dat er meer (en minder arrogant) gecommuniceerd wordt. Het mag webminlog duidelijk zijn dat ze zo in ieder geval geen klant overhouden en dat enig overleg en duidelijkheid niet alleen zeer gewenst is maar ook geëist wordt door de gedupeerden. Zelfs de meest trouwe en geduldige die-hards hebben het nu wel gehad. Er zijn tenslotte plenty andere mogelijkheden. Wat we willen is onze content compleet en als geheel terug zodat we kunnen exporteren.

  2. Helaas voor Leo doe ik uit principe niets meer met facebook. Na het een half jaar te hebben aangezien ben ik bij die stalkende vriendjesverzamelsecte weg en keer ik er voor niemand meer terug. (Hyves idem dito avec un asterix.)

    De kans is overigens groot dat ik bij webzonderminlog niet meer terug ga keren. Op enkele punten scoren ze beter dan wordpress.com. Dat is nog in ontwikkeling, maar toch verwacht ik niet dat de weblog-voordelen (meer lay-outinstellingen) op gaan wegen tegen de nadelen zijnde meer reclame en minder hostingruimte.

    Het is me inmiddels wel duidelijk dat de Typepadversie van Web-log een stuk beter was dan wordpress.com. Maar dat gold dan ook alleen voor de Typepadversie bij web-log, waar de laatste 2 jaar een handig lek in zat. Bij Typepad.nl zelf is dat niet het geval, daar krijg je ook veel html en java niet ingeladen. Gevolg is dat webzonderminlog flink inleveren moet. Best jammer voor ze.

  3. Hallo Allen, ik ben Leo Graper, ik heb al vele jaren een Zevenkamp Blog en een Leograper Blog.
    Ik heb dit idd geplaatst, baat het niet dan schaad het ook niet, toch.
    Ik heb het net zelf geprobeerd, en je moet in principe met de link:
    http://www.facebook.com/weblognot
    er kunnen komen, of anders als je ingelogd bent bovenin zoeken naar weblognot, zou de 1e in de lijst moeten zijn.
    Ik meen dat ik de privacy relatief open heb gehouden zodat jullie het allemaal moeten kunnen vinden.

    Vwb je aansluiten bij FB, dat zet ik hier niet zo 1-2-3 even neer, vraag me af of je dit wel moet doen voor het aansluiten bij weblognot.
    Het is/lijkt op zicht niet moeilijk, maar je moet tegenwoordig donders goed opletten wat je aan en uit zet binnen de vele privacy instellingen.

    Heb dit x wel de vink aangezet bij op de hoogte van nieuwe reacties, kan ik wat eerder reageren 😉

Bedankt voor je reactie.

