Kluitje in het Riet?

Kluitje in het Riet?

Bij deze via uitwijkpost even een stukje, meer bedoeld als een soort poll.

Ik word nu al dagen voorgehouden dat omwille van het instabiele systeem ea nonsens opmerkingen ik niet in kan loggen op mijn Blog.

Na het aanmelden met naam en wachtwoord krijg ik de melding dat ik geen rechten (MEER) heb.

Tot voor, pak hem beet, een week geleden kon ik dit wel, nadat men net alle aritkelen (dubbel) had toegevoegd.

Als ik mijn blog, Leograper probeer te bekijken krijg ik een leeg scherm, als ik de broncode probeer te bekijken is er totaal niets te zien.

Zijn er onder jullie nog die dit (nog steeds) hebben?

Of is men weer met het CACHE gebeuren bezig?

Mvrgr,

Leo Graper.

17 thoughts on “Kluitje in het Riet?

  1. Ik kan ook nog steeds niets. Had 4 weblogs. Twee zijn spoorloos en twee anderen zijn samengevoegd maar niet te bewerken. Op al mijn mails geen of reacties waar ik niets mee kan.

    • ik heb heden twee tickets aangemaakt.
      ! over het niet kunnen inloggen op weblog en het foetsie zijn van mijn blog en 1 over de terug- betaling waar ik nu al heeeeeeeeel lang op zit te wachten.

      Ik wacht al lange tijd op terug betaling van 102.90 die ik per ongeluk te veel betaald heb.
      Dat was al op 25 augustus 2010.
      Sinds die tijd heb ik regelmatig contact met Coen Wesselman die zegt daar de financiele afdeling telkens over aan de jas te trekken.
      Tot op heden heb ik echter geen terug betaling mogen ontvangen.
      Ik wil U vragen nu zo snel mogelijk tot terug betaling over te gaan.

      gr. Eveline lenderink

      minder dan een minuut geleden geplaatst
      In afwachting van de toewijzing van een helpdesk medewerker Bekijk support verzoek geschiedenis »

      als ik probeer in te loggen in beheer krijg ik de melding dat ik geen rechten heb.
      Bovendien is mijn blog klennelijk nu helemaal uit de lucht want als ik ga kijken lees ik dit:
      The site you have requested is not installed properly. Please contact the system administrator.

      Wat is er nu weer loos?
      Ik maakte me al zorgen maar nu word het er niet beter op.

      Gr. Eveline Lenderink

      4 minuten geleden geplaatst
      In afwachting van de toewijzing van een helpdesk medewerker Bekijk support verzoek geschiedenis

      • ik kreeg de volgende reactie van weblog op mijn vraag over het inloggen.
        de financiele vraag is onbeantwoord gebleven.;

        Beste Eveline

        Bedankt voor het mailen en melden van het probleem.

        Dit komt doordat de migratie en de spelende problemen de systemen instabiel maken. Het verschilt per moment helaas.

        Probeer het op een later tijdstip nogmaals

        Excuses voor dit ongemak.

        Vriendelijke groeten

        Medewerker
        Weblog.nl helpdesk

  2. Zie mijn weblog helemaal niet meer!
    Krijg een melding dat ik contact met de server op moet nemen …..????
    Waarom???
    Heb lang vertrouwen gehad dat het goed zou komen maar heb het NU wel gehad met weblog!
    Digi tijdperk??? Hoe ist mogelijk!!

  3. Ik had ook eerder gelezen dat er een paar dagen terug is begonnen met een herimport. Nu begrijp ik van Aad dat die herimport zeer recent beëindigd is. En het heeft idd geen enkel nut om ook maar iets aan een weblog te doen als weblog.nl via een herimport al het voorgaande weer overschrijft.

    Die indruk heb ik al langer. Alles wat ik op mijn marginaal geimporteerde weblog kon werd binnen enkele dagen weer teruggedraaid. Lay-out bleef maar even, instellingen bleven maar even en het weggooien van spam werkte nog korter dan 1 minuut of dezelfde troep stond er weer. Ben er dus mee gestopt en wacht op wel op het groene licht of de witte rook. Desnoods op het oranje licht, maar volgens mij is dat ook nog steeds niet gegeven.

    • Volgens mij wordt het niks. We horen niets meer, geen witte rook, geen grijze rook, alleen een dichte mist. Zelfs meldingen worden niet meer gedaan. Als je op twitter zit en op Facebook kun je iets weten, maar via de eigen site laten ze niets meer weten.

    • Dat geen rechten hebben, dat moet je gewoon negeren en doorklikken naar Dashboard. Maar in de meeste gevallen kom je daar ook niet. Ik werd gisteren maar steeds heen en weer gestuurd, maar ik kwam niet op het weblog en ook niet op het dashboard.

      Zojuist kwam ik wel in het dashboard. Maar bij Instellingen had ik niet de rechten, was dus ontoegankelijk en twee minuten later was het gehele dashboard ontoegankelijk: geen rechten.

    • Ticket aanmaken heeft geen zin en die rechten komen weer terug.
      Ze zijn nog met updaten bezig, ik kan de ene keer wel en de andere keer niet in mijn dashboard.
      Alleen de tijd is tekort om alle dubbele berichten, meer dan 300 te verwijderen en dan moet je ook goed uitkijken of je niet de verkeerde verwijdert.

    • Mijn site: http://rjbakker.weblog.nl/ werkte tot 19 oktober prima met zo’n 30 widgets en toen begonnen de problemen, rare tekens en daarna dubbele posts, dubbele posts zijn hersteld.
      Echter nu kan ik er niet eens op.
      Een mooie blanco pagina, bij mijn tweede site, ook sinds een week dubbele berichten, verwijderen kost zeeën aan tijd daar inloggen in dashboard herhaaldelijk niet gaat en als je binnen bent, gaat er na verwijderen van een paar berichten weer iets fout, ik moet er nog zo’n 200 verwijderen, op deze wijze lukt het niet voor sinterklaas met het verwijderen.

      • De problemen houden aan, gisteren rare tekens uit 1352 berichten gehaald te hebben, was ik eerst vanavond de 7 laatste berichten kwijt, ze stonden niet op de beginpagina, wel onder de categorieën, daarna een uur later kwamen ze wel te voorschijn, nu echter weer die vreemde tekens terug zoals:
        ë. voor ë..
        éé voor éé
        Ã voor à
        è voor è enz, enz
        Nu kan ik opnieuw 1357 berichten langslopen….

  4. Ik heb tot nu toe sowieso niet in kunnen loggen op mn eigen weblog. Het ziet er niet uit, de layout en het ontwerp is totaal vernaggelt. Ik word zo ziek van de arrogantie van Sanoma en het gevoel van diepe minachting voor de bloggers op weblog.
    Kan ik de rekening voor een peut doorsturen naar Sanoma?

Bedankt voor je reactie.

