Sovjetpraktijken @webstreepjelog

Zojuist heb ik naar aanleiding van dit bericht:

Hoe kan ik mijn weblog exporteren?

Medewerker
plaatst dit op Dec-13 13:18

  • Om problemen met de data te voorkomen zijn op dit moment de import en exportfunctie volledig uitgeschakeld voor ingelogde gebruikers. Wil je berichten laten importeren of een exporteren maak dan een ticket aan bij de helpdesk en vermeld duidelijk wat je verwacht: klik hier

deze reacties hier en hier geplaatst. Aangezien deze er waarschijnlijk niet lang zullen staan of niet gelezen worden, plaats ik ‘m ook hier:

Ik zie dat de mogelijkheid tot exporteren wordt geblokkeerd door weblog. De enige mogelijkheid elders een weblog te beginnen en alle oude content mee te verhuizen wordt hiermee onmogelijk gemaakt. Waar halen jullie de moed vandaan om na alle ellende die jullie hebben veroorzaakt ook nog eens de export, dus ontsnapingsmogelijkheid, onmogelijk te maken??? Iedereen heeft het recht te ontsnappen, jullie zouden juist alle medewerking moeten verlenen!! Ik raad jullie aan de mogelijkheid tot export heel snel weer te activeren. Jullie beroven mensen van hun blogvrijheid, nu beroven jullie ze ook nog eens van de vrijheid te vertrekken! Wat zijn dit voor Sovjetpraktijken??

6 thoughts on “Sovjetpraktijken @webstreepjelog

  1. Tja, zou kunnen hè, dat er nu ineens te veel weglopen, volgens de COO (niet zo lang geleden op TV) viel het allemaal wel mee bij Weblog, zo riep hij wel dat veel zaken slecht zijn afgehandeld, maar ook letterlijk, “We verdienen er vrijwel niets aan”.
    Het zou zomaar kunnen dat men nu bang is dat de investering bij WordPress (in de vorm van net iets meer mogen dat een standaard gratis gebruiker bij WordPress, want zoveel meer is het echt niet hoor) omslaat, er blijven hoogstwaarschijnlijk te weinig bij Weblog.
    Dus zouden ze (dik) verlies gaan draaien, zou me niets verbazen als Weblog (heel) binnenkort afgestoten zou gaan worden, iig denken ze daar vast wel aan…

  2. Nadat ik ergens gelezen had hoe je de bestanden van weblog naar blogspot kon exporteren heb ik dat gelijk gedaan. Een dag later waren de exportmogelijkheden geblokkeerd.
    Ik zit nog steeds met vier weblogs zonder foto’s. Het schiet echt niet op.Op alle vragen wanneer de foto’s terug zijn, nietszeggende reacties.
    Het is natuurlijk te gek voor woorden dat ze de exportmogelijkheden hebben geblokkeerd.

  3. Ik was blijkbaar een paar weken terug nog net op tijd. Na de ex- en import wel een berg werk gehad aan het geklungel van webzonderstreepjelog. Ze hadden alle berichten dubbel geïmpoteerd uit Typepad. Bij de helft zaten er onbenaderbare foto’s in.

    Na de import heb ik dat oud weblog leeggehaald, maart niet opgeheven omdat het nieuwe nog naar de foto’s daarbinnen verwijst. Wel heb ik de privacy verhoogd, zodat zoekmachines er niet meer komen en weblog minder reclame-inkomsten heeft. Maar ook die optie wordt door hen af en toe terug gezet. Dan weet je dus exact waar het om gaat, webplekken voor reclame meer niet.

  4. Ik raad iedereen aan ergens anders een blog te beginnen. Weblog.nl houdt zich niet aan afspraken en heeft geen kennis in huis die nodig is om een groot weblog te beheren.
    Je bent beter af bij elke ander.

  5. Bij mij klopt er ook allemaal geen zak van, hele vlagen gewist en met dat wat er van over is loop ik nu onder mijn arm te zeulen, vuilnisbakken zijn ineens onvindbaar. Ik heb totaal geen vertrouwen, in dat hele internet niet meer. Als ik op delete druk, mocht ik die überhaupt kunnen vinden, dan nog weet ik niet of ze wel ordentelijk wordt opgeruimd en niet per ongeluk met het badwater wordt weggekieperd. Ik leg hem hier maar even te vondeling, dan ren ik gewoon snel weg.
    Toedeledoki,

    ps. voor ik het vergeet, zijn naam is de kroon op elke vergulde koek: amandeltje

Bedankt voor je reactie.

