2011 herzien

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Syndey Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 17.000 times in 2011. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 6 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete repor

Ik wens alle voormalige web-loggers een goed en succesvol blogjaar. Hopelijk kunnen we allen spoedig onze teksten, foto’s, kortom de inhoud van onze weblogs exporteren naar een betrouwbare website en snel vergeten dat er ooit een webminlog was!

Margo

9 thoughts on “2011 herzien

      • Wat raar Leo! Behalve dit weblog heb ik nog twee (oefen, test-) weblogs bij wordpress.com. Van alle drie kreeg ik een e-mail.

        Er zijn veel mensen nu met een wordpress.com weblog, die ook hier komen, ik hoor graag of anderen ook zo een mail hebben ontvangen.

        • Ik heb 3 geregistreerde weblogs bij wordpress en alleen van ximaar kreeg ik zo’n raportje. Waarschijnlijk zit het in de instellingen. Mogelijk heb ik iets bij die andere 2 ingesteld waardoor ik het niet krijg. Wel vreemd, want juist bij 1 daarvan laat ik me over van alles en nog wat door wordpress informeren.

          Zou het kunnen dat ik daar minder dan een operahuis aan bezoeker heb ontvangen? đŸ™‚

          • @Ximaar: mijn andere twee weblogs worden totaal niet bezocht omdat dat ook de bedoeling niet is. Ik heb daar nog minder bezoekers dus dan ik op mijn verjaardag krijg (nul, want ben er meestal niet). Ik denk dat ik daar ook ingesteld heb dat ze via Google niet gevonden worden. Terwijl de Uitwijkpost wel overal te zien is. Die rapporten worden gestuurd naar het e-mailadres waaraan dat weblog gekoppeld is. Dus wie weet heb je ze wel ontvangen?

          • Naja, jammer dan, ik denk dat ik te weinig bezoekers heb gehad, en per slot van rekening eigenlijk nog maar kort in het bezit van een WordPress account.

            Ook even langs deze weg Margo; ik zet zo mijn artikel over het redirecten van Weblog naar een ander adres op mijn http://leograper.wordpress.com blog, ik stuur hem jou zo via de mail kan je hem plaatsen, link zou ook wel leuk zijn…

            Groet,
            Leo.

Bedankt voor je reactie.

