Klachtoffer-post

Op Uitwijkpost staat op dit moment een soort handtekeningenactie om de zaken bij Sanoma duidelijk en goed te krijgen. Betsie heeft op een paar honderd verschillende uitgeweken weblogs een berichtje geplaatst om die bloggers op de hoogte te brengen. Veel werk en ik had het niet gedaan. Op mijn verschillende weblogs vond ik dit berichtje ook en ik heb ze na lezen weer weggehaald.

Anderen kunnen dit ook.

Als het bij een eenmalig bericht per weblog is, dan ervaar ik dat niet als spammen of wat dan ook. Ik zie zoiets als een ‘ter kennisgave’ en meer niet.

Een aantal bloggers was van deze plakactie echter niet gediend en vervuilde de handtekeningenactie met klachten. Aanvankelijk wilde ik al die klachten verhuizen, maar dat is me echt teveel werk. Ik heb ze met de commentaren weggegooid. Bij deze alleen de namen van de klagers: Aline, Nic, Strand6daagse en Plato.

Mochten zij opnieuw willen klagen dan graag hieronder.

Daarbij wil ik opmerken dat de klacht van langtener Plato wel erg hol is, aangezien hij het plakbericht van Betsie gewoon op zijn weblog laat staan. Kortom boosworden om het boosworden.

UWP/Ximaar

5 thoughts on “Klachtoffer-post

  1. Hoi

    Ik wil dat jullie me van die lijst schrappen want dat onderlinge elkaar in de haren vliegen is juist wat ze willen en zit nu op WordPress en laat ik het zo maar houden voorlopig want denk dat de problemen bij Weblog nog tijden kunnen aanhouden en daar iets beginnen heeft geen zin zolang de problemen niet zijn opgelost daar

    Let maar op mijn woorden dat het een kwestie van tijd is dat Big Brother ook meerdere blogs op zwart zet ook bij andere aanbieders..

  2. Dank je wel
    We moeten ons er maar bij neerleggen dat binnenkort alle weblogs weg zijn en Big Brother tevreden achterover kan leunen

    Juist vanavond weer een raar geval meegemaakt:
    Ik heb …..tig foto,s gezet op gespot van At5 over een parkeersoap en kijk maar es hoeveel foto,s er staan en opeens zeggen ze dat ik spam verspreid door een deelraadsvergadering van gisteravond op die sites te zetten bij de reacties
    Ik had meerdere topics gezet op gespot dus moest meerdere reacties (verwijzingen)zetten links en rechts op reeds door mij geplaatste topics als link naar die deelraadsvergadering van gisteren en heb ik gebeld en gemaild naar AT5 WAAROM ik een ban had van een week en kreeg als antwoord dat mijn urls met verwijzing naar die deeleraadsvergadering als SPAM werden opgevat en ik DAAROM een BAN had.
    Dus ik plaats NOOIT geen foto,s meer dat begrijp je wel want ik ben WOEST !!!!!!!!!!

    T.a.v. van het streven iets te bereiken met Sanoma vergeet het maar want die zijn gewoon te machtig en berust er maar in dat binnen afzienbare tijd weblogs niet meer bestaan want die zouden eens info kunnen geven over zaken die Big Brother kunnen schaden

    denk niet dat ik een malloot ben want de toekomst zal het uitwijzen voorzover we nog een toekomst hebben en de derde wereldoorlog is uitgebroken en alle tekenen wijzen er op helaas op dat kleine planeet van nog geen 13.000 km waar we elkaar uitmoorden en bevechten

    Evengoed een goeie nacht

    De Voorziener

    Die naam heb ik niet voor niks gekozen ( gnif)

Bedankt voor je reactie.

