Update ….

Dit bericht zag ik net op Facebook.

20121222-144444.jpg

9 thoughts on “Update ….

        • @Margo: Ik denk dat het goed verklaarbaar is wat er van het IP-nummer van Betsie komt. In de meeste gevallen Betsie, maar ook vaak Bert met een ander mailadres. Ik neem aan dat dat haar huisgenoot is en dat er wel eens wordt vergeten van cookie over te schakelen als ze dezelfde PC gebruiken. Dwz dat moet je steeds doen en zou ik ook wel eens vergeten. Supernova is ook al een klein jaar eerder gebruikt. En ene Lia, maar mogelijk was dat een buurvrouw. Meer smaken zijn er niet, dus hou ik het op onhandigheid en niet op de zaak fokken. Tenzij Betsie, Bert of wie dan ook een zelfstandig PC-huishouden voert en zij/hij zelf steeds deze namen verzint en verandert.

          Omdat er bij Supernova steeds het mailadres van Betsie staat heb ik dat 5-tal aangepast naar Betsie. Net als veel andere bezoekers heb ik er geen moeite met iemand die een masker gebruikt (doe ik zelf ook). Maar dat masker moet niet steeds wisselen.

  1. Het is steeds en uitsluitend Betsie. Op mijn weblog heeft ze gereageerd onder Bert en Chris en hier ook onder Bert. Nu weer Supernova. Ik ben het met je eens dat een ieder een Nickname mag gebruiken, maar zoals ik eerder zei: één en niet steeds wisselend.

Bedankt voor je reactie.

