Juiste mailadres?

20130107-200431.jpg

Het staat op Facebook en ik zet het hier maar even neer omdat niet iedereen Facebook gebruikt.
Hier kun je nieuwe inloggegevens aanvragen.

6 gedachten over “Juiste mailadres?

  1. Wederom een fantastisch stukje aandachtrekkerij. Optie 1 je mailadres op je weblog is niet meer juist. Gevolg dan kan je niet inloggen en dus ook niet controleren of je mailadres klopt. Optie 2 mailadres is goed en dan kan je inloggen en is er niets aan de hand. Ruwweg schat ik dat dit de enige 2 mogelijkheden zijn en daarmee kan ik dit bericht niet anders zien dan een snak oom aandacht.

  2. Ik heb bij al mijn weblogs (als ik er tenminste in kon) het e-mailadres gecontroleerd. Het is een actief e-mailadres. Ik krijg op dat e-mailadres niet alleen nooit e-mail van weblog zoals hierboven, maar aangevraagde exportbestanden komen ook niet aan.

Bedankt voor je reactie.